Mr. Sládek s.r.o.
K Potoku 1840 739 34 Šenov e-mail:
Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
tel: +420 774 249 570
Všeobecné obchodní podmínky
I.
Základní ustanovení
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky
(dále jen „obchodní podmínky“) jsou
vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
Rostislav Kosňovský, Zuzana
Kosňovská / Mr. Sládek s.r.o.
IČ: 01957619
DIČ: CZ01956719
se sídlem: K Potoku 1840,
739 34 Šenov
zapsané u Krajského soudu v
Ostravě, oddíl C, vložka 56983
kontaktní údaje: K Potoku
1840, 739 34, Šenov
email:
Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
telefon: +420 774 249
570
www.mr-sladek.cz
(dále jen „prodávající“)
2. Tyto obchodní podmínky upravují
vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní
smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci
své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“)
prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové
adrese: www.mr-sladek.cz (dále je „internetový obchod“).
3. Ustanovení obchodních podmínek
jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají
přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
4. Tyto obchodní podmínky a kupní
smlouva se uzavírají v českém
jazyce.
II.
Informace o zboží a cenách
1. Informace o zboží, včetně
uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u
jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou
uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů
za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno
obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou
jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje
sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
2. Veškerá prezentace zboží
umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a
prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
3. V internetovém obchodě jsou
zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o
nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě
platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
4. Případné slevy s kupní
ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající
s kupujícím jinak.
III. Objednávka a uzavření kupní
smlouvy
1. Náklady vzniklé kupujícímu při
použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní
smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí
kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
2. Kupující provádí objednávku
zboží těmito způsoby:
·
prostřednictvím svého
zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
·
vyplněním objednávkového
formuláře bez registrace.
3. Při zadávání objednávky si
kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.
4. Před odesláním objednávky je
kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil.
Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko Potvrdit objednávku.
Údaje
uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou
platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém
formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními
podmínkami.
5. Neprodleně po obdržení
objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na
emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je
automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou
aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po
přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na emailovou
adresu kupujícího. Neprodleně
po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení
objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto
potvrzení se považuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální
obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením
objednávky prodávajícím na emailovou adresu kupujícího.
6. V případě, že některý z
požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na
jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový
návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením
kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu
uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
7. Všechny objednávky přijaté
prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není
kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může
zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávajícího
uvedený v těchto obchodních podmínkách.
III.
Objednávka a uzavření kupní
smlouvy
8. Náklady vzniklé kupujícímu při
použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní
smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí
kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
9. Kupující provádí objednávku
zboží těmito způsoby:
prostřednictvím svého
zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
vyplněním objednávkového
formuláře bez registrace. Objednávka formou SMS je akceptována pouze po předchozí telefonické komunikaci.
10. Při zadávání objednávky si
kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.
11. Před odesláním objednávky je
kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil.
Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko Potvrdit objednávku. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány
za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v
objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil
s těmito obchodními podmínkami.
12. Neprodleně po obdržení
objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na
emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je
automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou
aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po
přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na
emailovou adresu kupujícího. / Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu
potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při
objednání zadal. Toto potvrzení se považuje se za uzavření smlouvy. Přílohou
potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je
uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím na emailovou adresu kupujícího.
13. V případě, že některý z
požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na
jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový
návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením
kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu
v těchto obchodních podmínkách.
14. Všechny objednávky přijaté
prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není
kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může
zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávajícího
uvedený v těchto obchodních podmínkách.
15. V případě, že došlo ke
zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží
v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající
povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani
v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení
objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje
kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou
adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní
smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí
kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.
IV.
Zákaznický účet
1. Na základě registrace
kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého
zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět
objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
2. Při registraci do zákaznického
účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě
všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv
jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a
při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
3. Přístup k zákaznickému
účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat
mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu.
Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími
osobami.
4. Kupující není oprávněn umožnit
využívání zákaznického účtu třetím osobám.
5. Prodávající může zrušit
uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet
déle nevyužívá (24 měsíců a více), či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní
smlouvy a těchto obchodních podmínek.
6. Kupující bere na vědomí, že
uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na
nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou
údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob. 7. Kupující bere na vědomí, že v případě šedesáti minutové nečinnosti po registraci v e-shopu, může být z portálu uživatelů odhlášen.
V.
Platební podmínky a dodání
zboží
1. Cenu zboží a případné náklady
spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími
způsoby:
·
bezhotovostně převodem na
bankovní účet prodávajícího č.:1516915169/5500, vedený u Raiffeisen BANK
· dobírkou v hotovosti při předávní zboží,
· v hotovosti při osobním odběru v provozovně
· v hotovosti při osobním odběru výdejně zásilek na
odběrním místě
2. Společně s kupní cenou je
kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním
zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále
kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
3. V případě platby v hotovosti je
kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena
splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4. V případě platby
prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného
poskytovatele elektronických plateb V případě bezhotovostní platby je závazek
kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na
bankovní účet prodávajícího.
5. Prodávající nepožaduje od
kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny
před odesláním zboží není zálohou.
6. EET ZRUŠENO.
7. Zboží je kupujícímu dodáno:
na adresu určenou kupujícím
objednávce
prostřednictvím výdejny zásilek
na adresu výdejny, kterou kupující určil (DPD Pickup),
osobním odběrem v provozovně prodávajícího
8. Volba způsobu dodání se provádí
během objednávání zboží.
9. Náklady na dodání zboží
v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny
v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V
případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku
kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto
způsobem dopravy.
10. Je-li prodávající podle kupní
smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující
povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně
kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo
uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným
doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
11. Při převzetí zboží od přepravce
je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě
jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání
porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující
zásilku od přepravce převzít.
12. Prodávající vystaví kupujícímu
daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je přiložen k dodávanému zboží.
13. Kupující nabývá vlastnické
právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání,
nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či
ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem,
kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní
smlouvou tak neučinil.
VI.
Odstoupení od smlouvy
1. Kupující, který uzavřel kupní
smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní
smlouvy odstoupit.
2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy
činí 14 dnů
·
ode dne převzetí zboží,
·
ode dne převzetí poslední
dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika
částí
·
ode dne převzetí první dodávky
zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
3. Kupující nemůže mimo jiné
odstoupit od kupní smlouvy:
·
poskytování služeb, jestliže
byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro
odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu,
že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
·
o dodávce zboží nebo služby,
jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli
prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
·
o dodání alkoholických nápojů,
jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na
výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
·
o dodávce zboží, které bylo
upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
·
dodávce zboží, které podléhá
rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným
zbožím,
·
dodávce zboží v uzavřeném
obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné
vrátit,
·
dodávce zvukové nebo obrazové
nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
·
dodávce novin, periodik nebo
časopisů,
·
dodání digitálního obsahu,
pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným
souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající
před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na
odstoupení od smlouvy,
·
v dalších případech
uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
4. Pro dodržení lhůty pro
odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě
pro odstoupení od smlouvy.
5. Pro odstoupení od kupní smlouvy
může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný
prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací
adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající
potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
6. Kupující, který odstoupil od
smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od
smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží
prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou
povahu obvyklou poštovní cestou.
7. Odstoupí-li kupující od
smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od
odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání,
které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu
přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující
souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
8. Jestliže kupující zvolil jiný,
než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí
prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající
nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
9. Odstoupí-li kupující od kupní
smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu
dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu
odeslal.
10. Zboží musí vrátit kupující
prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v
původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn
jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
11. Prodávající je oprávněn
odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo
když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží.
Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy
uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní
smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na
základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným
kupujícím.
VII.
Práva z vadného plnění
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z
vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména
ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského
zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších
předpisů).
1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí
nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující
zboží převzal:
·
má zboží vlastnosti, které si
strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající
nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na
základě reklamy jimi prováděné,
·
se zboží hodí k účelu, který
pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu
obvykle používá,
·
zboží odpovídá jakostí nebo
provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení
určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
·
je zboží v odpovídajícím
množství, míře nebo hmotnosti a
·
zboží vyhovuje požadavkům
právních předpisů.
2. Projeví-li se vada v průběhu
šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již
při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která
se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od
převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na
vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho
obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání
nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z
povahy zboží.
3. V případě výskytu vady může
kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
·
výměnu za nové zboží,
·
opravu zboží,
·
přiměřenou slevu z kupní ceny,
·
odstoupit od smlouvy.
4. Kupující má právo odstoupit od
smlouvy,
·
pokud má zboží podstatnou vadu,
·
pokud nemůže věc řádně užívat
pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
·
při větším počtu vad zboží.
5. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je
přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající
je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo
uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující
požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně
potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění
zamítnutí reklamace.
6. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve
složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba
přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do
30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne
na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení
smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik
uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího
(uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
7. Prodávající písemně informuje
kupujícího o výsledku reklamace.
8. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím
věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
9. V případě oprávněné reklamace
má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v
souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího
uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
10. Volbu způsobu reklamace má
kupující.
11. Práva a povinnosti smluvních
stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až
2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o
ochraně spotřebitele.
VIII.
Doručování
1. Smluvní strany si mohou
veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické
pošty.
2. Kupující doručuje prodávajícímu
korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou
v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
IX.
Mimosoudní řešení sporů
1. K mimosoudnímu řešení
spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se
sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869,
internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line
nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr
je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní
smlouvy.
2. Evropské spotřebitelské centrum
Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová
adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013
o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č.
2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů
on-line).
3. Prodávající je oprávněn k
prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu
provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní
inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona
č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
X.
Závěrečná ustanovení
1. Veškerá ujednání mezi
prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený
kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se
řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající
z obecně závazných právních předpisů.
2. Prodávající není ve vztahu ke
kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst.
1 písm. e) občanského zákoníku.
3. Všechna práva k webovým
stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení
stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a
prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak
používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
4. Prodávající nenese odpovědnost
za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v
důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání
internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na
jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím
osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení
nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo
jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s
jeho určením či účelem.
5. Kupující tímto přebírá na sebe
nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
6. Kupní smlouva včetně obchodních
podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není
přístupná.
7. Znění obchodních podmínek může
prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a
povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
8. Přílohou obchodních podmínek je
vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem: 11.03.2019
Poučení
o právu na odstoupení od smlouvy
1. Právo odstoupit od smlouvy
1.1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez
udání důvodu. Nevztahuje se na potraviny a suroviny rostliného a živočišného původu.
1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu
ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy a v případě
uzavření kupní smlouvy kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce)
převezmete zboží.
1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy
musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost Mr. Sládek
s.r.o., se sídlem K Potoku 1840, 739 34 Šenov, identifikační číslo:
01957619, formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným
prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo faxem). Můžete použít
přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší
povinností.
1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této
smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné
lhůty.
2. Důsledky odstoupení od
smlouvy
2.1 Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez
zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o
odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně
nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi
zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního
dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek,
který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně
neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu
vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží
odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.
2.2 Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.
Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím
jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi
zboží, včetně jeho funkčnosti.
2.3 Pokud jste požádal(a), aby poskytování služeb
začalo během lhůty pro odstoupení od smlouvy, zaplatíte nám částku úměrnou
rozsahu poskytnutých služeb do doby, kdy jste nás informoval(a) o odstoupení od
smlouvy, a to v porovnání s celkovým rozsahem služeb stanoveným ve smlouvě.
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
(vyplňte tento formulář a
pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy):
Oznámení
o odstoupení od kupní smlouvy
Odesílatel:
Jméno a
příjmení:
Bydliště:
(případně
e-mail, tel. číslo):
Adresát, prodávající: Mr.Sládek s.r.o.
Sídlo:
K Potoku 1840 739 34 Šenov IČ:01957619
e-mail:
Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
tel: +420 774 249 570
Dne ………. jsem si na Vašich internetových
stránkách/v internetovém obchodě …………
objednal zboží ……….., číslo objednávky …………, v hodnotě …..….. Kč. Objednané zboží jsem obdržel dne ………..
Na základě
ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb.,
občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od kupní smlouvy
uzavřené prostřednictvím internetu, která se týká výše uvedeného zboží, jež Vám
s tímto dopisem zasílám zpět, a zároveň Vás žádám o poukázání kupní ceny
ve výši ………. Kč a ……… Kč za poštovné na můj bankovní účet číslo …………. nejpozději do 14 dnů od doručení tohoto
odstoupení od smlouvy.
V ......................... dne ..........................
Jméno a
příjmení spotřebitele
(podpis)
Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento
formulář zasílán v listinné podobě)
Podmínky ochrany osobních údajů
I.
Základní ustanovení
1. Správcem osobních údajů podle
čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně
fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu
těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Mr. Sládek s.r.o, IČ 01957619,
se sídlem K Potoku 1840, 739 34 Šenov (dále jen: „správce“).
2. Kontaktní údaje správce jsou
adresa: K Potoku 1840, 739
34 Šenov
email:
Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
telefon: +402 774 249 570
3. Osobními údaji se rozumí
veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě;
identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či
nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například
jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden
či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické,
ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
4. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
II.
Zdroje a kategorie
zpracovávaných osobních údajů
1. Správce zpracovává osobní
údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě
plnění Vaší objednávky.
2. Správce zpracovává Vaše
identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.
III.
Zákonný důvod a účel zpracování
osobních údajů
1. Zákonným důvodem zpracování
osobních údajů je
· plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6
odst. 1 písm. b) GDPR,
· oprávněný zájem správce na poskytování přímého
marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6
odst. 1 písm. f) GDPR,
· Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování
přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů)
podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004
Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo
k objednávce zboží nebo služby.
2. Účelem zpracování osobních
údajů je
· vyřízení Vaší objednávky a
výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem;
při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné
vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je
nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů
není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit.
3. Ze strany správce dochází k automatickému
individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a
svůj výslovný souhlas.
ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A
UKLÁDÁNÍ COOKIES
1. Kupující souhlasí se
zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem
prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním
obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
Svou informační povinnost vůči
kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních
údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající
prostřednictvím zvláštního dokumentu.
2. Kupující souhlasí s
ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové
stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by
docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas
podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
IV.
Doba uchovávání údajů
1. Správce uchovává osobní údaje
· po dobu nezbytnou k výkonu práv
a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a
uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení
smluvního vztahu).
· po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním
osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 5 let, jsou-li osobní údaje
zpracovávány na základě souhlasu.
2. Po uplynutí doby uchovávání
osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
V.
Příjemci osobních údajů
(subdodavatelé správce)
1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
· podílející se na dodání zboží
5realizaci plateb na základě smlouvy,
· zajišťující služby provozování
e-shopu (Shoptet) a další služby v souvislosti s provozováním
e-shopu, účetní.
2. Správce nemá[S27] v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země
mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
VI.
Vaše práva
1. Za podmínek stanovených
v GDPR máte
· právo na přístup ke svým
osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
· právo opravu osobních údajů dle
čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
· právo na výmaz osobních údajů
dle čl. 17 GDPR.
· právo vznést námitku proti
zpracování dle čl. 21 GDPR a
· právo na přenositelnost údajů
dle čl. 20 GDPR.
· právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo
elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto
podmínek.
2. Dále máte právo podat stížnost
u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno
Vaší právo na ochranu osobních údajů.
VII.
Podmínky zabezpečení osobních
údajů
1. Správce prohlašuje, že přijal
veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních
údajů.
2. Správce přijal technická
opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů
v listinné podobě, zejména hesla, antivirový program, zálohy.
3. Správce prohlašuje, že
k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
VIII.
Závěrečná ustanovení
1. Odesláním objednávky z
internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s
podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím
souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu
potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v
celém rozsahu přijímáte.
3. Správce je oprávněn tyto
podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých
internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši
e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
Ochrana osobních údajů.
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje
byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně
osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má
právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto
údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor
nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit
zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v
souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.
Prodávající je oprávněn předávat osobní údaje
kupujícího v rozsahu e-mailové adresy, použité v rámci nákupu na stránkách
internetového obchodu, provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a
zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky,
do něhož je internetový obchod zapojen. Provozovatel portálu Heureka.cz je vůči
prodávajícímu v postavení zpracovatele osobních údajů ve smyslu § 6 zákona o ochraně
osobních údajů. Zasílání e-mailových adres se týká všech kupujících, kteří
nevyjádřili svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst.
3 zákona o některých službách informační společnosti (č. 480/2004 Sb.), a je
prováděno po každém nákupu na internetovém obchodu. Provozovatel portálu
Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem
vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti, ve smyslu Podmínek programu
Ověřeno zákazníky dostupných zde - sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-a-dulezite-dokumenty/.
Provozovatel portálu Heureka.cz předané e-mailové adresy uchovává po dobu, po
kterou je prodávající zařazen do programu Ověřeno zákazníky, nebo do doby, kdy
zákazník vyjádří svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení vůči
prodávajícímu nebo přímo vůči provozovateli portálu Heureka.cz, k čemuž je mu
poskytnuta možnost v každém jednotlivém dotazníku.
Osobní údaje našich zákazníků nesdělujeme třetím
stranám. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující souhlas se zpracováním
poskytnutých osobních údajů výhradně pro potřeby fy Mr-Sladek.cz
2. Uživatelský účet
2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na
webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze
svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen
„uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může
kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového
rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při
objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje.
Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně
povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při
objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen
uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost
ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání
uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to
zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v
případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních
podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet
nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu
hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu
hardwarového a softwarového vybavení třetích osob. 2.7. Uživatel bere na vědomí, že stahování jakéhokoliv materíálu z webových stránek: www.mr-sladek.cz a www.pivovar-senov je povoleno výhradně a pouze pro vlastní potřebu uživatele. Na
veškeré články a obrázky tohoto webu se vztahují autorská práva a je ZAKÁZÁNO
jejich stahování pro další komerční použití bez písemného souhlasu
vlastníka. Při porušení tohoto zákazu se bude vlastník webu bránit právní cestou.
HEURÉKA „Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 11. 03. 2019
Rostislav Kosňovský
jednatel
|